کد مطلب: 138655
با افشاي شماره تلفن همراه صورت گرفت
اقدام جنجالي نامزد جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا عليه رقيب انتخاباتي
تاریخ انتشار : 1394/04/31 10:19:00
نمایش : 1993
«دونالد ترامپ» نامزد جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوري ۲۰۱۶ آمريکا در اقدامي جنجالي در يک سخنراني، شماره تلفن همراه سناتور «ليندسي گراهام» يکي از ديگر از نامزدهاي اين حزب که منتقد جدي ترامپ هم هست را براي همه خواند.













به گزارش هفت چشمه به نقل ازگروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، يکي از نامزدهاي جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا که به داشتن و ايراد مواضع جنجالي شهرت يافته، در اقدامي تازه شماره تلفن يکي ديگر از نامزدهاي اين حزب را در يک سخنراني براي همگان علني کرد.
فعاليتهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريکا در حالي ادامه دارد که آنچه در حزب جمهوريخواه بيشتر خود را جلوه مي‌دهد، تعدد نامزدها است نامزدهايي که مواضع آنها در برخي موضوعات بسيار از هم دور است.
به گزارش پايگاه آمريکايي هيل، در اين بين «دونالد ترامپ» که پيشتر شخصيتي تلويزيوني بوده به دليل برخي مواضع خاص و حمله به ديگر نامزدها از قبيل جب بوش، ليندسي گراهام و برخي ديگر از اعضاي ارشد حزب جمهوريخواه در مجلس سنا بيشتر از ديگران سر زبانها افتاده است.
وي پيشتر «جان‌مک‌کين» سناتور جمهوريخواه را مورد انتقاد شديد قرار داد. ترامپ در حالي که مک‌کين در آمريکا به «قهرمان جنگي و کهنه‌سرباز آمريکايي» شهت يافته، گفت که از نظر او اينچنين نيست.
اين اظهارنظر با مخالفت دوستان اين سناتور جمهوريخواه در سناي آمريکا قرار گرفته و حتي کاخ سفيد را هم به اتخاذ موضع در قبال اين مساله واداشت. از جمله کساني که به شدت به مواضع دونالد ترامپ انتقاد کرده، ليندسي گراهام سناتور جمهوريخواه و نامزد انتخابات 2016 آمريکا است.
در واکنش به انتقادات شديد گراهام، ترامپ در اقدامي جنجالي در يک سخنراني انتخاباتي در جمع حاميانش شماره تلفن سناتور جمهوريخواه را براي همگان خواند و از مخاطبان خواست به گراهام تماس بگيرند.
دونالد ترامپ روز سه شنبه(ديروز) با بيان اينکه ليندسي گراهام يک بار براي اينکه در برنامه شبکه فاکس نيوز حضور يابد، با او تماس گرفته و شماره خود را داده گفت: «خيلي خارق‌العاده است که او اصلا يک فرد هوشمندي به نظر نمي‌رسد. از نظر من او فرد هوشمندي نيست».
وي افزود: «اين کسي نيست که 4 سال قبل به من زنگ زده بود؟ بله او، ليندسي گراهام 3 يا 4 سال قبل به من زنگ زد و من حتي او را نميشناختم».
در واکنش به اين اقدام، مشاور ليندسي گراهام ضمن انتقاد شديد از اظهارات دونالد ترامپ تاييد کرد که شماره‌اي که وي براي همه خواند، شماره تلفن همراه سناتور و نامزد انتخابات 2016 بوده است.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg